כיצד לתחזק ולנקות כראוי רצפת שיש

כיצד לתחזק ולנקות כראוי רצפת שיש, חיפה פוליש לרצפה, פוליש לרצפה, חברת ניקיון, ״ניקיון מהיר״ ניקיון בכל הארץ, חברת ניקיון בתים, חברת ניקיון דירות, ניקיון חד פעמי,.

כיצד לתחזק ולנקות כראוי רצפת שיש

 

כיצד לתחזק ולנקות כראוי רצפת שיש, עם מעט זהירות מחשבה מראש והשקעה מינימלית בכלים בסיסיים, בדרך כלל זה אמור להיות קל לניקוי רצפות שיש. (עוד על כך בהמשך) הדבר הראשון שצריך לעשות בטיפול בניקיון של רצפה כלשהי הוא לברר מה מקור ואופי הקרקע. זה בסיסי מאוד ונראה שכמעט לא כדאי להזכיר אותו, אבל אם נקבל את השלב הזה אפילו מעט לא נכון, רוב הסיכויים ששאר התהליך ייפגם בצורה כלשהי. פשוט גלה מה הלכלוך (האם השומן הזה מהגן או השמן מהמוסך?) ומאיפה היא מגיעה (גינה, מוסך, רחוב )

 אם יש לנו לכלוך שמנוני על רצפת השיש המלוטש שנכנס לביתנו או לעסק שלנו מהרחובות הסמוכים, נצטרך למצוא את המוצר המתון ביותר העומד לרשותנו אשר ייפטר מיד מהזיהום ויהיה קל די בכך שהוא לא יפגע כשלעצמו ברצפה. במקרה זה נצטרך להשתמש בחומר ניקוי לציפוי הרצפה אשר ישבור את הלכלוך אך לא יפגע ברצפה. חשוב לציין כי שימוש קבוע בחומרי ניקוי קלים אפילו יכול לערער את היעילות של כל חומרי איטום שהוחלו בעבר על הרצפה ולכן עדיף להשתמש בריכוז המתון ביותר שהוא יעיל או למצוא מערכת חלופית להגנה על הרצפה כמו הסרת הרצפה. נעליים, הרחבת מחצלות הדלתות בכדי לאפשר ניקוי נאות של הנעליים וכו ‘.

תחזוקה יומית של רצפת שיש

ישנם מספר כללים עליהם אנו תמיד דבקים בטיפול בתחזוקת רצפות שיש, אך ראשית עלינו להגדיר את ההבדל בין סוגים שונים של ניקוי ותחזוקה. ניקיון יומיומי עם מעט מים וכנראה רק סמרטוט נקי אנו נשמור עליו שכן מדובר בפעילות הרגילה שמבצעת בעל הבית או צוות הניקיון.

רצפת שיש נקייה עמוקה

לאחר ניקוי תקופתי או עמוק כאשר רצפת השיש מתחילה להיראות עלובה. זה נעשה באופן כללי עם חומר ניקוי קצת יותר אגרסיבי להסרת שומנים כבדים יותר וכתמים קלים.

שיקום רצפות שיש

הבא הוא ניקוי משקם או חידוש רצפת השיש. בדרך כלל זה נעשה על ידי קבלנים מומחים אשר יהיו מנוסים בכל ההיבטים של ניקוי ושיקום רצפות שיש. הם ישתמשו בכמה חשפניות ומנקים אגרסיביים יותר כדי להפשיט את הרצפה במהירות למצבה הטבעי. זה עשוי לכלול גם ליטוש וליטוש יהלומים, אך תמיד פירושו הסרת כל חומרי האיטום הישנים, לכלוך וזיהום לפני ששאר תהליך גימור הרצפה יכול להימשך.

הסרת לכלוך כללי משיש מלוטש

אם אנו מסירים לכלוך וזוהמה רצפת השיש המלוטשת שלנו, אנו נשתמש בחומר ניקוי נייטרלי. משמעות הדבר היא שהיא איננה חומצית ואינה אלקלית ולכן היא עדינה כמו מי ברז על המשטחים העדינים שלך. קיימים מספר עצום של חומרי ניקוי אלו אך אנו מגלים שאנו מעדיפים את העדינות והיעילות של פבר נוגל וזה טוב מאוד לתחזוקה עדינה לטווח הארוך. חומרי ניקוי נייטרליים טובים אחרים יהיו קליקים על ידי ליטופין או אבנים מפל דלתא.

ניקוי עמוק שיש מלוטש

כיצד לתחזק ולנקות כראוי רצפת שיש, חיפה פוליש לרצפה, פוליש לרצפה, חברת ניקיון, ״ניקיון מהיר״ ניקיון בכל הארץ, חברת ניקיון בתים, חברת ניקיון דירות, ניקיון חד פעמי,.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *