מה זה ריצוף טרצו

 מה זה ריצוף טרצו - פוליש לרצפה בראשון לציון
מה זה ריצוף טרצו

ריצוף טרצו, זוהי טכניקת ריצוף, התוצאה היא רצפה עמידה ואטרקטיבית שהיא ריצוף קל לתחזוקה. למרות שקל לתחזק, עליך לנקות מייד את השפכים כדי למזער את הנזק לרצפה. ריצוף טרצו נוצר באמצעות פיסות שבבי אבן או שיש. זו בחירה מצוינת להרבה ערכות קישוט שונות. קלסנט הוא המדיום המשמש לסידור שבבי השיש או האבן על מנת ליצור רצפות ייחודיות יוצאת דופן מבחינת העיצוב והרכב הצבעים.

בבחירת ריצוף טרצו לביתכם הוא נוצר בביתכם בחדר שבחרתם לסוג ריצוף זה במקום להיות מוכן במקום אחר ואז מותקן בבית. אם יש ריצוף קיים בו עומדת ליצור רצפת הטרצו הוא מוכן לקבל את הבטון בשכבות שיהווה את הבסיס לרצפה. ניתן גם להסיר את הרצפה הקיימת. חברת הריצוף תחליק את המלט הרטוב למקומו ואז הם יטמיעו את פני השטח עם שיש צבעוני ואבן. בשלב זה ניתן למקם את השבבים בזהירות במקומם על פי עיצוב ספציפי או לבצע בצורה חופשית. חלק מהיופי ברצפת טרצו הוא שתוכלו להשתמש בכמה שיותר מחתיכות השיש או האבן שרק תרצו.

ברגע שהשבבים יהיו במקום, הם ייקחו מלטשת וכלים לליטוש בכדי להפוך את המשטח לחלק ככל האפשר. ההחלקה שנעשית כעת לא חייבת להיות מדויקת. המטרה בנקודה זו היא להבטיח כי שבבי השיש והאבנים יהיו במקומם לפני שהתקבע הבטון. לאחר יבוש הבטון מוחדרת מכונת השחזה. מכונת השחזה תעזור להשיג משטח אחיד ומדויק יותר. זה גם יוסיף אלמנט חלק על הרצפה.

השלב האחרון הוא הכנת ריצוף הטרצו הכולל איטום וניקוי המשטח. לאחר הליטוש יבוצעו כל שאריות מהשטח ואחריו שכבה דקה של איטום. התוצאה הסופית תהיה רצפה צבעונית שקל לתחזק אותה, תחזיק מעמד שנים רבות ותחזיק תנועה רבה ברגל. בחנויות לריצוף כיום תוכלו להשיג אריחי טרצו מעוצבים במיוחד שתוכלו פשוט להדביק לרצפה קיימת מבלי להסיר אותה. זהו תהליך שנעשה דומה לאופן התקנת אריחי לינוליאום. החיסרון היחיד באריחים הללו הוא שסגנונות העיצוב מוגבלים יותר מאשר לעשות זאת בחינם.

במידה ואתם זקוקים לליטוש אבן שיש ופוליש לרצפה בראשון לציון צרו קשר עם חברת ניקיון בראשון לציון